جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش طلیعه حضور طلاب خواهر جدیدالورود استان اصفهان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از پذیرش ۳۶۰ بانوی طلبه برای سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، اکرم مهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پذیرش خواهران علاقه مند تحصیل حوزه از اول تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده به صورت سراسری آغاز خواهد شد، افزود: برای سال تحصیلی جدید ۳۶۰ خواهر طلبه در مدارس علمیه استان لرستان پذیرش خواهند شد.

وی با بیان اینکه این تعداد طلبه در سطوح ۲ و ۳ پذیرش خواهند شد، خاطرنشان کرد: شرایط پذیرش در دفترچه راهنمای ورودی درج شده است و علاوه بر این نحوه ثبت نام، علاقه مندان می توانند حضوری به مدارس علمیه خواهران استان نیز مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان اظهار کرد: از ۳۶۰ پذیرشی سال آینده حوزه علمیه خواهران استان ۳۰۰ نفر در سطح ۲ و ۶۰ نفر سطح ۳ مشغول به تحصیل خواهند شد.

مهرابی در پایان با اشاره به تعطیلی برخی مراکز از جمله ستادهای نماز جمعه، آموزش و پرورش و ... برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: امسال بیشتر اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و خبرگزای ها و سایت های خبری است و برای تبلیغ با ائمه جمعه، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بسیج، شورای شهر و ... نیز رایزنی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha