چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کارگاه تولید ماسک در حوزه علمیه بهبهان

حوزه/ کارگاه تولید ماسک طبی، از سوی مدرسه علمیه امام زاده فضل بهبهان، تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان پزشکی آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام توانایی، مدیر مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک طبی در حوزه علمیه بهبهان خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه از روز گذشته به همت مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان، همکاری بانوان این شهرستان و البته تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان پزشکی آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه کلیه موارد بهداشتی رعایت می شود، گفت: این کارگاه با رعایت کامل اصول بهداشتی، به طور روزانه فعالیت خواهد داشت و بخشی از کمبود ماسک در سطح شهرستان را جبران می‌کند.

حجت‌الاسلام توانایی افزود: این مرکز در طول روز ۴ بار کاملاً ضدعفونی شده و ماسک‌ها نیز پس از تولید، درون دستگاه‌های اتوکلاو (Autoclave) (دستگاه‌های استریل کردن یا از بین بردن همه‌ اشکال حیات (میکروبی) از طریق حرارت بخار آب تحت فشار) قرار گرفته و به صورت بهداشتی عرضه خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان، در پایان اظهار داشت: بانوان محترم شهرستان، جهت همکاری با این کارگاه می‌توانند به امامزاده فضل(ع) مراجعه فرمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha