پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کشتار مسلمانان هند

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانه ای کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کرد و خواستار توقف اعمال وحشیانه علیه مسلمین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانه ای  کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کرد و خواستار توقف اعمال وحشیانه علیه مسلمین شد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است. دولت هند باید در مقابل هندوهای افراطی و احزاب طرفدار آنها بایستد و با توقف کشتار مسلمانان، از انزوای خود در جهان اسلام جلوگیری کند. مقام معظم رهبری مدّظله‌العالی - ۹۸/۱۲/۱۵»

کشتار و ضرب و جرح بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم هند با حمایت و پشتیبانی دولت این کشور، توسط عده‌ای نژاد پرست و افراط‌گرا، مصداق بارز ظلم و ستم به انسان‌ها و زیر پا گذاشتن اصول حقوق انسان‌ها و تمام قوانین و منشورهای بین‌المللی است.‌

 روزهای سختی که این روزها بر مسلمانان و شهروندان هندی می‌رود پس از آن انجام می‌گیرد که رئیس جمهور منحوس آمریکا اخیراً از این کشور دیدار کرده است که بی‌ارتباط با این وقایع نمی‌باشد و این خصیصه خوی استکباری است که با ایجاد اختلاف در میان ملت‌ها، اهداف سلطه‌گری خود را بر کشورها و ملت‌ها دنبال می‌کند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید این جنایات و توصیه به دولتمردان و هندوهای افراطی در توقف این گونه اعمال وحشیانه، و ابراز همدردی با مسلمانان مظلوم هند، از دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌خواهد که با بکارگیری ظرفیت‌های موجود، تمام تلاش خود را از وخیم‌تر شدن اوضاع در این منطقه، بکار بندد.

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha