جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد جدید مسلمانانان در ورمانت آغاز به کار کرد

حوزه/ با آماده سازی موفقیت آمیز مسجد جدید در برلینگتون جنوبی در ایالت ورمانت آمریکا، این مسجد که ساختمان آن اخیرا توسط انجمن اسلامی از اعضای کلیسا خریداری شده آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wcax، انجمن اسلامی ورمانت، در ایالات متحده، مسجدشان را به شهرستان برلینگتون جنوبی در این ایالت نقل مکان می دهند.

پس از پایان ساخت و ساز موفقیت آمیز مسجد جدید در برلینگتون جنوبی در ایالت ورمانت آمریکا، این گروه اسلامی از ساختمان قدیمی گذشته ساخته شده و به مسجد جدید نقل مکان کرده اند. این مسجد که ساختمان آن تابستان گذشته توسط انجمن اسلامی خریداری شد قبلا به کلیسای مقدسین آخرت تعلق داشته است.

نزداد حلیلویک رهبر جامعه اسلامی می گوید که این مکان بهتری برای آنان است زیرا از این طریق در مجاورت اکثریت بیشتری از جامعه هستند.

 وی گفت: این خیلی برای ما بهتر خواهد بود که در اینجا در انجمن برلینگتون جنوبی حضور داشته باشیم زیرا فضای بیشتری داریم - این یک ساختمان بسیار بزرگ تر است - و اکنون پارکینگ های بزرگی داریم ، بنابراین مشکلاتی را که در نمازخانه قدیمی داشتیم را در اینجا شاهد نخواهیم بود.

گفتنی است جمعه آینده جامعه اسلامی قرار است میزبان نخستین نشست رسمی خود در این مسجد باشد که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha