چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: روند بیماری کرونا در استان قم رو به صعود است و البته روند ترخیص از بیمارستان‌ها هم افزایشی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست، استاندار قم شامگاه جمعه، اظهارکرد: لغو شدن تعطیلی شنبه مختص به قم نبود بلکه برای همه کشور بود و تصمیمات مدیریت بحران بلندمدت نیست، بلکه تصمیماتی اقتضایی و لحظه‌ای است.

رئیس شورای اداری استان همچنین در خصوص درخواست برخی از خبرنگاران قم برای برگزاری نشست خبری فوق‌العاده ویژه بحث کرونا ویروس، افزود: نشست خبری هم می‌گذاریم چراکه معتقدیم دنیا، دنیای رسانه است و مانعی برای این کار نیست.

مسئولان استان قم بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان بارها با هشدار نسبت به صعودی بودن روند ابتلا به ویروس کرونا، خواستار رعایت توصیه های بهداشتی و پزشکی بویژه پایبندی به قرنطینگی خانگی و عدم خروج غیر ضروری از خانه تاکید کرده اند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت تا ساعت ۱۴ روزجمعه ۴ هزار و ۷۴۷ تن در ۳۱ استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ازاین‌بین نتیجه آزمایش یکهزار و ۲۳۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام‌شده است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha