پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسرا

حوزه/ با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحد های آموزشی، ریاست و کادر آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی اسراء و مراکز و شعب وابسته به آن در قم، تهران، اراک و آمل برنامه ریزی های لازم را برای ادامه آموزش به شکل مجازی در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی روح اللهی معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی اسراء در خصوص وضعیت برگزاری کلاس های درسی این موسسه آموزش عالی حوزوی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحد های آموزشی، ریاست و کادر آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی اسراء  و مراکز و شعب وابسته به آن در قم، تهران، اراک و آمل برنامه ریزی های لازم را برای ادامه آموزش به شکل مجازی در دستور کار خود قرار داده اند.

وی درباره شیوه اجرای آموزش مجازی موسسه آموزش عالی حوزوی اسراء تصریح داشت: آموزش مجازی موسسه آموزش عالی حوزوی اسراء از طریق ایجاد ۴۸ کانال در شبکه اجتماعی ایتا آغاز گردیده است و مجموعا روزانه  ۸۲ درس در این کانال ها بارگزاری می گردد.

معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی اسراء با اشاره به وجود برخی ایرادات در سامانه نجاح در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته در صورت برطرف شدن مشکلات سامانه نجاح در بخش بارگزاری دروس، دروس فوق در این سامانه نیز بارگزاری خواهد شد.

وی همچنین درباره نحوه حضور و غیاب در شیوه آموزش مجازی ابراز داشت: برای اطمینان از استفاده طلاب و دانش پژوهان از دروس، پایان هر درس دو سوال مطرح می گردد که طلاب باید تا مهلت تعیین شده به این سوالات پاسخ داده که این ارائه، به معنای حضور غیاب می باشد و در بعضی از دروس بر حسب صلاحدید استاد مربوطه به جای این دو سوال، خلاصه درس باید ارسال گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرحسین سبزی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    اگه بشه دروس را در ایتا هم بزارین تشکر.طلبه پایه سه