پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ جمعی از طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام با خانواده شهید حسینی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام و همت واحد فرهنگی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام روز جمعه ۲۵ بهمن با خانواده معظم شهید محمدامین حسینی دیدار کردند.

بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح روز جمعه مهمان همسر شهید محمدامین حسینی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون بودند.

همسر شهید حسینی  در این دیدار با اشاره به اینکه شهید محمد امین حسینی کارگر بود، عنوان کرد: ما همراه با فرزندان خود و مادر شهید حسینی زندگی می کردیم.

وی افزود: شهید حسینی با وجود این که تحصیلات بالایی نداشت، اما اعتقادت راسخی در مورد نماز اول وقت و دعا، مخصوصا دعای ندبه داشت، به طوری که هر جمعه برای شرکت در دعای ندبه به حرم می رفتیم.

این همسر شهید مدافع حرم اضافه کرد: علاقه و احترام شهید حسینی به ائمه معصومین علیهم‌السلام و خانودان نبوت به گونه ای بود که وقتی نام مبارک حضرت زینب علیهاالسلام به میان آمد، همسرم همه چیز را رها کرد و به سوریه رفت.

وی در ادامه گفت: شهید محمد امین حسینی بسیار خوش اخلاق بود، اگر زمانی ناراحت می شدم، حتما سعی می‌کرد به گونه ای ناراحتی مرا جبران کند.

وی یادآور شد: وقتی خبر شهادت همسرم را به ما دادند قبول این مطلب و فقدان حضور ایشان برای بچه‌ها بسیار سخت بود، اما تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور مردم قم بسیار باشکوه برگزار شد.

این همسر شهید مدافع حرم در پایان از حضور طلاب در منزلشان قدردانی و تصریح کرد: شما ما را از دلتنگی بیرون آوردید و خوشحال شدیم، این برنامه دیدار طلاب با خانواده شهدا عمل پسندیده ای است که امید است مورد مرضی خداوند قرار گیرد.

در پایان مراسم، به رسم یادبود هدیه ای از سوی مدیر کل امور فرهنگی به همسر شهید اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha