پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جنایت هندو ها

حوزه/ طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قروین ضمن ابراز همدردی با مسلمانان هند، جنایت هندو های افراطی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) قزوین در بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با مسلمانان هند، جنایت هندوهای افراطی را محکوم کردند. 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» انبیاء ۱۰۵ 

به راستی که زمین را بندگان صالح به ارث میبرند نه کسانی که با زر و زور سفاکی می کنند و در فکر تسلط بر جهان و به دست آوردن قدرت از طریق ایجاد فتنه، شکاف و تفرقه در بین ملت ها هستند.

امروز آنچه در جهان برتری دارد برخاسته از نیروی ایمان و اراده ملت‌هاست و کشتار و خونریزی و تخریب و ... ناشی از ضعف و ناتوانی دشمن است.

با توجه به رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه و به خاک و خون کشیده شدن برادران مسلمانمان به دست هندوهای افراطی همزمان با حضور رئیس جمهور خبیث آمریکا در آن سرزمین، ما طلاب، اساتید و کادر  مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها این رفتارهای ناجوانمردانه  را محکوم نموده و ضمن ابراز همدردی برای بازماندگان صبر و استقامت از درگاه خداوند منان خواستاریم و از مسئولین و مراجع  داخلی و  بین المللی تقاضای رسیدگی به حقوق اقلیت از مسلمانان هند را نموده و از کشورهای مسلمان می خواهیم در برابر این رفتارهای غیرانسانی ساکت ننشینند و اعتراض خود را در جوامع بین المللی اعلام کرده از حقوق شهروندی مسلمانان هند دفاع کنند.  

به امید پیروزی سپاه حق و نابودی باطل.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha