پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: باید مراقب بود تا دشمن و استکبار با شایعه پراکنی و دروغگویی به ترس و اضطراب بیشتر در جامعه دامن نزند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی از سوی آحاد مردم اشاره کرد و گفت: همه باید به هم کمک کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی این ویروس منحوس را از بین ببریم.

وی ادامه داد: این روزها مسئولین استانی و کشوری در جهت رفع نگرانی های مردم تلاش می‌کنند و باید از زحمات جامعه پزشکی و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، قدردانی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، اضطراب ناشی از ویروس کرونا را مخرب تر از بیماری کرونا دانست و تصریح کرد: میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا 3 درصد است و در بعضی کشورها میزان مبتلایان و مرگ و میر آن ها به این ویروس، بیشتر از ایران بوده است.

حجت الاسلام نوفرستی، به پشت پرده اهداف شوم دشمن در دامن زدن به ترس مردم ایران اشاره و خاطرنشان کرد: باید مراقب بود تا دشمن و استکبار با شایعه پراکنی و دروغگویی به ترس و اضطراب بیشتر در جامعه دامن نزند.

وی ادامه داد: امروز شبکه های غربی و سعودی با اخبار دروغ از ایران می خواهند مردم را دچار سردرگمی کنند و اضطراب و پریشانی را برای آنان به وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال اسلام هراسی در جامعه است، عنوان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال جنگ نرم در جامعه است و هر روز با نقشه های مختلف سعی در تخریب چهره اسلام دارد.

انتهای پیام/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha