جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 889629
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
مراسم

حوزه/ مراسم جشن تولد ویژه کودکان مبتلا به بیماری سرطان به همت واحد خواهران کانون هلال احمر دانشگاه قم و به مناسبت گرامی داشت ایام عیدت ماه رجب، در مرکز مراقبت از کودکان سرطانی حضرت معصومه (س) استان قم برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، در این مراسم اعضای واحد خواهران کانون هلال احمر دانشگاه قم با همکاری کانون خیریه بوی زندگی دانشگاه قم به برگزاری جشن تولد در مرکز مراقبت از کودکانی سرطانی حضرت معصومه (س) استان پرداختند.

برگزاری جشن تولد برای کودکان سرطانی متولد ماه اسفند بهانه ای شد تا خواهران کانون هلال احمر دانشگاه قم در ایام شاد ماه رجب اقدام به برگزاری جشنی باشکوه برای کودکان این مرکز کنند تا گامی هر چند کوچک برای شاد کردن دل این فرشتگان زمینی و خانواده هایشان برداشته باشند.

واحد خواهران کانون هلال احمر دانشگاه قم در کنار برگزاری این جشن شاد و جذاب و شرکت در این امر خداپسندانه، اقدام به توزیع تنقلات و پذیرایی از کودکان سرطانی کرده و به رسم مهربانی هدایایی نیز برای کودکان این مرکز تدارک دیدند تا با اعطای این هدایا به کودکان مبتلا به سرطان، در شادی آنها سهیم بوده و قاصد مهربانی و انرژی مثبت تمامی اعضای هلال احمر در نظر این فرشتگان خوش قلب باشند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور٬ اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در این جشن به ارائه‌ی نکات بهداشتی و آموزش کودکان سرطانی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری پرداختند تا این کودکان معصوم با نحوه برخورد با این بیماری فراگیر آشنا شده و از ابتلا به این بیماری مصون باشند.

بازی های شاد کودکانه، اجرای تئاتر زنده، پخش موسیقی های کودکانه، اهدای هدایا و پذیرایی از کودکان با تنقلات سالم از جمله برنامه های این جشن بود که با همکاری کانون خیریه بوی زندگی دانشگاه قم و همچنین با اجرای کمدین های معروف استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha