پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سعد کمبش

حوزه/ سعد کمبش رئیس اداره اوقاف اهل سنت عراق روز گذشته در جریان زیارت مرقدمطهر امام حسین علیه السلام در کربلا با شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سعد کمبش رئیس اداره اوقاف اهل سنت عراق روز گذشته در جریان زیارت مرقدمطهر امام حسین علیه السلام در کربلا با شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی دیدار کرد.

وی هدف خود از سفر به کربلا را زیارت امام حسین علیه السلام ودیدار با نماینده آیت الله سیستانی دانست و افزود: آیت الله سیستانی همواره عامل امنیت عراق بوده و هست و ایشان تاکید کرده که اهل سنت با ما یکی هستند و ما در برابر این سخن ایشان چیزی برای گفتن نداریم و فقط تاکید می کنیم که همچنان متحد خواهیم ماند.

کمبش ادامه داد: در اینجا پیامی وجود دارد که همه باید آن را بدانند که شیعیان و اهل سنت یک ملت و عضو یک امت و دارای تاریخ واحد هستند و عراق نیز سرزمین انبیا است که تمام مذاهب را در خود جای داده است و ما با هرگونه سخن و گرایش طایفه ای و افراطی مخالفیم و بر این باوریم که این گونه سخنان و موضع گیری ها با تروریسم تفاوتی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات و راهکارهای مشترکی برای مقابله با خطر بیماری کرونا وجود دارد که به زودی از طریق منابر و مساجد به اطلاع مردم خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha