شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کشتار مسلمانان هند

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: نسل کشی که امروز به این راحتی در کشور هندوستان روی می دهد با چراغ سبز حامیان دروغین حقوق بشر و دشمنان دین مبین اسلام انجام می گیرد و کسی نمی تواند این حقیقت تلخ را منکر شود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: این روزها در پوشش بیماری کرونا اتفاقات و جنایات بشری بسیاری در جهان روی می دهد که سهوا یا تعمدا به فراموشی سپرده شده اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در هفته های اخیر به عینه شاهد نسل کشی مسلمانان بی گناه هند توسط هندوهای تندرو و البته با حمایت پلیس و دستگاه امنیتی هندوستان از این قضیه هستیم.

وی ادامه داد: بی شک اگر بگوییم که دوران بربریت انسان به پایان رسیده است، سخنی گزاف گفته ایم، بلکه امروز بربریت در لباس دیگر در جهان به راحتی جولان می دهد و نمود بارز آن نسل کشی و جنایات علیه جمعیت مسلمانان هند است، جنایتی که جامعه بشریت باید نسبت به آن از خود شرمسار باشد.

دریایی ادامه داد: بی شک این نسل کشی که امروز به این راحتی در کشور هندوستان روی می دهد با چراغ سبز حامیان دروغین حقوق بشر و دشمنان دین مبین اسلام انجام می گیرد و کسی نمی تواند این حقیقت تلخ را منکر شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز جهان اسلام باید موضع قاطع و صریح خود را در قبال جنایات هندوها اعلام کند، ولی باید اذعان کرد که بسیاری از سران اسلامی که به نوعی به غلام حلقه به گوش آمریکا تبدیل شده اند، سکوت مرگبار و اسفباری در قبال این نسل کشی اختیار کرده اند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان عنوان داشت: بی شک سکوت جهان به ویژه کشورهای مسلمان در قبال جنایات هندوها در کشور هند می تواند زمینه را برای نسل کشی های گسترده در جهان اسلام مهیا سازد، لذا باید امت اسلام در برابر این جنایت قرن به معنای واقعی وارد میدان عمل شوند و کشور هند و دولتمردان آن را تحریم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha