پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
در ماه «مسلمانان در ممفیس» درهای مساجد به روی مردم گشوده می شود

 حوزه/ در ماه «مسلمانان در ممفیس» که هر سال به مدت ۱ ماه در شهر ممفیس در ایالت تنسی برگزار می گردد، پیروان ادیان و مذاهب مختلف درتورهای بازدیدی از مساجد شرکت می کنند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از localmemphis، جامعه اسلامی و مساجد محلی شهر ممفیس در ایالت تنسی آمریکا، روز شنبه هفته آینده درهایشان را به روی غیرمسلمانان می گشایند تا فرصتی را برای مردم در درک بهتر اسلام و مسلمانان به وجود بیاورند.

از پیروان ادیان و مذاهب مختلف خواسته شده بودکه در تورهای بازدیدی از مساجد محلی شرکت کرده و سئوالات شان را در  خصوص دین اسلام بپرسند، و هم زمان از غذاهای لذیذ و سنتی حلال و اسلامی بی نصیب نمانند. این درحالی است روز درهای باز مساجد بخشی از جشنی است که هر ساله به مدت یک ماه با عنوان «مسلمانان در ممفیس» برگزار می شود.

سامی ساکان استادیار مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تنسی و به نمایندگی از جامعه اسلامی گفت: ما می خواهیم به مردم نشان دهیم که مسلمانان  چه کسانی هستند و چه اعتقاداتی دارند. اینکه ما همسایگان شان هستیم. ما پزشکان، پرستاران و صاحبان مشاغل مختلف در این جامعه هستیم و به مردم کمک می کنیم.

برگزارکنندگان آخر هفته ۱۴-۱۵ مارس، برگزارکنندگان این رویداد بوده و از هم اکنون دو تولیدکننده غذای حلال را برای خدمات دهی به مراسم رزرو کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha