سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کاسه لیسی وطن فروشان در دربار آل سعود

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: وطن فروشانی که حضور مردم را در راهپیمایی اربعین و اتحاد ملت های دو کشور ایران و عراق را تحمل نمی کردند و به ما می گفتند عرب پرست!!، حالا به خاطر یک مشت دلار، در حال کاسه لیسی شاهزاده های سعودی هستند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به وطن فروشی مدعیان آریایی در شاهزادهای سعودی، گفت: خوش رقصی خوانندگان لس‌آنجلسی در دربار سعودی، دقیقا تکمیل همان خیانت اصحاب فتنه در برگزاری اجلاس «الجنادریه» است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه بیان کرد: گردانندگان خیمه شب‌بازی رسانه های ماهواره ای ضد انقلاب با سوء استفاده و برانگیختن احساسات باستان گرایی جوانان ایرانی، در حال دریوزگی و رقص میمونی برای چند دلار نفتی هستند.

وی ادامه داد: ضد انقلاب و اپوزیسیونی که دائما علیه نظام اسلامی، به دنبال تهمت و لجن پراکنی و شایعه سازی است، چرا برای گرفتن عیدی سال نو آریایی به دربار سعودی پناه برده است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: وطن فروشانی که حضور مردم را در راهپیمایی اربعین و اتحاد ملت های دو کشور ایران و عراق را تحمل نمی کردند و به ما می گفتند عرب پرست!!، حالا به خاطر یک مشت دلار، در حال کاسه لیسی شاهزاده های سعودی هستند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه حضور خوانندگان وطن فروش در دربار سعودی ادامه راه مهاجرانی است، ادامه داد: اجرای کنسرت خوانندگان وطن فروش لس‌آنجلسی نشأت گرفته از حضور وزیر ارشاد دولت اصلاحات در اجلاس «الجنادریه» عربستان سعودی و یادآور گدایی منافقین از صدام است.

وی ادامه داد: فلش پیکان رسانه های بیگانه از جمله شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب که با دلارهای نفتی اداره می شوند، بر آمار دروغ مبتلایان و فوت شدگان «ویروس کرونا» در ایران نشان از دشمنی دیرینه با ملت انقلابی دارد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان گفت: دولت دیکتاتور آل سعود به رغم تلفات و خسارات نیروی انسانی بر اثر شیوع «ویروس کرونا» از دادن آمار دقیق خودداری نموده و از طرفی جمهوری اسلامی را به پنهان کاری متهم کرده، در صورتی که ابراز رضایت نمایندگان بهداشت جهانی با حضور در ایران، شاهد بر این مدعاست.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha