چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور بر ضرورت پرهیز جدی از سفرهای غیر ضروری از سوی مردم تأکید کرد و گفت: مراجع و علما بر ضرورت توجه مردم به توصیه های پزشکی تاکید دارند.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور، بر ضرورت پرهیز جدی از سفرهای غیرضروری از سوی مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا پرهیز از سفرهای غیرضروری است، افزود: مردم فهیم کشورمان باید با عمل به توصیه ها و هشدارهای بهداشتی مسئولان، از گسترش این ویروس در کشور جلوگیری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در روزهای اخیر با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شاهد حجم وسیعی از مسافرت به استان های شمالی بودیم، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مسافران در مناطق شمالی کشور، موجب شیوع ویروس کرونا در این مناطق خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که در حال حاضر استان های شمالی به شدت درگیر مقابله با این ویروس منحوس هستند، افزود: مراکز درمانی و بیمارستانی این استان ها به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا ظرفیت پذیرش و خدمات دهی به مسافران سایر استان ها را ندارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسافرت در این شرایط اقدام کاملاً اشتباهی است، تصریح کرد: تنها راه ریشه کنی این بیماری شایع، ماندن در خانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علما در روزهای اخیر همواره بر ضرورت توجه عموم مردم به توصیه های پزشکی و درمانی تأکید کردند، بیان داشت: باید ضمن عمل به توصیه های بهداشتی با وحدت و همبستگی از شرایط به وجود آمده عبور کنیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که بی توجهی به توصیه های درمانی کشور را با یک بحران جدی مواجه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: امروز مردم فهیم ما باید در کنار جهادگران عرصه سلامت در جهت ریشه کنی ویروس کرونا تلاش کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه امکانات و ظرفیت های موجود در کشور باید برای مقابله با این بیماری بسیج شود، تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد یک عزم جدی تری از سوی بخش های مختلف کشور به ویژه گروه های جهادی برای خدمات رسانی و مقابله با ویروس کرونا در کشور بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha