سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون حوزه علمیه مازندان

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که دشمن این روزها با آمارسازی های دروغین تلاش می کند کشورمان را به دروغ گویی در مسأله کرونا معرفی کند، گفت: مسئولان کشورمان از همان روزهای نخست با شفاف سازی به اطلاع رسانی پیرامون مسأله کرونا در کشور پرداختند.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، عمل به توصیه های بهداشتی را بهترین راه مقابله با این ویروس دانست.

وی، تعطیلی مدارس علمیه را فرصت مناسبی برای مطالعه و انجام امور پژوهشی و تحقیقاتی دانست و افزود: طلاب جوان حوزه باید از این فرصت به وجود آمده در جهت تقویت بنیه پژوهشی خود بهره گیرند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که تعطیلی برای طلبه و حوزه های علمیه بی معنا است، خاطرنشان کرد: طلاب باید از هر فرصتی برای علم آموزی و افزایش معلومات علمی خود بهره گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس علمیه تعطیل شده اند، طلاب نباید نسبت به مطالعه و علم آموزی بی توجه باشند، تصریح کرد: باید از این فرصت های به وجود آمده در جهت جبران عقب ماندگی های علمی و پژوهشی بهره گرفته شود.

وی، آگاهی دادن به جامعه را یکی دیگر از وظایف مهم طلاب و روحانیان در این روزها عنوان کرد و گفت: طلاب باید در کنار توجه به مسائل علمی، از ظرفیت فضای مجازی در جهت آگاهی دادن به جامعه بهره گیرند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این روزها دشمن با سوء استفاده از فضای به وجود آمده در کشور به دنبال تضعیف نظام اسلامی است، تصریح کرد: فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای آگاهی بخشی و روشنگری در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان علیه انقلاب است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که دشمن این روزها با آمارسازی های دروغین تلاش می کند کشورمان را به دروغ گویی در مسأله کرونا معرفی کند، بیان داشت: مسئولان کشورمان از همان روزهای نخست با شفاف سازی به اطلاع رسانی پیرامون مسأله کرونا در کشور پرداختند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، قرار دادن دین در برابر سلامت و مباحث پزشکی را دیگر توطئه دشمن در این روزها عنوان کرد و افزود: این در حالی است که مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از همان روزهای نخست آغاز این بیماری بر رعایت و توجه به مسائل بهداشتی و درمانی از سوی مردم تأکید داشتند.

وی با بیان این که همه بخش های کشور امروز برای مهار این ویروس به میدان آمده اند، بیان داشت: نباید با برخی اظهارنظرهای غیراصولی و دشمن شادکن، تلاش ها و زحمات صورت گرفته در کشور نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید بر این که امروز نیازمند همکاری همه بخش های کشور به ویژه ملت فهیم ایران اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر همراهی مردم نباشد تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی کشور به نتیجه نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha