سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کارگاه

حوزه/ «دوره تربیت مربی پژوهش» به منظور تأمین اساتید لازم جهت رشد امر تحقیق و پژوهش در حوزه‌های علمیه برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «دوره تربیت مربی پژوهش»  به منظور تأمین اساتید لازم جهت رشد امر تحقیق و پژوهش در حوزه‌های علمیه  از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام کاظم (علیه السلام) برگزار می‌گردد.
برپایه این گزارش: شرایط شرکت در این دوره ها عبارتست از، دارا بودن مدرک سطح سه یا اتمام سطح دو به انضمام مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه، قبولی در مصاحبه علمی - شخصیتی، حداکثر سن ۴۰ سال (به استثناء افراد دارای رزومه پژوهشی بالای ۱۰ سال)، کسب معدل کافی در آزمون و مصاحبه و کسب حد نصاب در ارزیابی رزومه علمی پژوهشی می باشد.
همچنین: معیارهای موثر در احراز کیفیت علمی پژوهشی متقاضیان، حکم تدریس حوزه علمیه، سابقه تدریس علوم حوزوی، سابقه تدریس علوم دانشگاهی، دارا بودن سوابق پژوهشی أعم از تألیف کتب یا مقالات و...، حضور درکارگاه های آموزشی پژوهشی و دارا بودن مدرک مقتضی و ممتازین تحصیلی و پژوهشی می باشد.
*مدارک
۱.  مدرک سطح ۳ حوزه های علمیه یا مدرک سطح ۲ به انضمام ارائه مدرک ارشد دانشگاه
۲.  برگه ارزیابی تحصیلی
۳.  نامه تأیید سابقه تدریس حوزوی یا دانشگاهی از مراکز مربوطه
۴.  مدرک یا تأییدیه شرکت در کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی از مراکز مربوطه
۵.  یک قطعه عکس و کپی از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
۶.  پرداخت مبلغ صد و پنجاه هزارتومن به عنوان ودیعه شرکت در دوره
توجه: در صورت قبولی در ارزیابی رزومه ارسالی، هنگام فراخوان برای مصاحبه مدارک دریافت می‌گردد.
مراحل ثبت‌نام: دانلود فایل پیوست (شامل فرم رزومه و سؤالات پرتکرار) از کانال حوزه علمیه امام کاظم (علیه السلام) در پیام رسان ایتا به آدرس: hemamkazem@ ،  تکمیل و ارسال فرم ذکر شده تا تاریخ: ۲۵/۱۲/۱۳۹۸، تکمیل مدارک و موارد درخواست شده در فرم و ارائه آنها در صورت دعوت به مصاحبه و همچنین تمام مراحل فوق (قبل از دعوت به مصاحبه) به صورت غیر حضوری انجام می‌پذیرد. 
* در صورت لزوم سؤالات خود را در پیام رسان ایتا به آیدی @pheekq ارسال بفرمایید.
مزایای شرکت در این دوره ها عبارتست از، آموزش کامل و دقیق مهارت‌های پژوهشی توسط برترین اساتید حوزه‌های علمیه ، آموزش تکمیلی و عملی  مهارت‌های پژوهش ،  اعطای مدرک مربی پژوهشی به فارغ التحصیلان، معرفی فارغ التحصیلان دوره به عنوان اساتید پژوهشی در حوزه‌های علمیه کشور،  رایگان بودن دوره  و برنامه‌های تفریحی و ورزشی و تشویقی.

خاطر نشان می شود:  فارغ التحصیلان دوره متعهد می‌گردند تا دو سال در صورت لزوم در امر تربیت پژوهش‌گر با این مرکز همکاری داشته باشند. شایان ذکر است فعالیت مذکور به عنوان سابقه تدریس به مراکز دیگر قابل ارائه است.
لازم به ذکر است: راه‌های ارتباطی ایتا @pheekq و کانال مدرسه علمیه امام کاظم (علیه السلام) در پیام رسان ایتا @hemamkazem در اختیار علاقه مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha