جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید شهابی

حوزه/ سعید شهابی رئیس جنبش احرار البحرین و از انقلابیون برجسته بحرینی، رژیم حاکم بحرین را مسئول وخامت اوضاع حقوق بشر در این کشور دانست و گفت: بهبود وضعیت حقوق بشر تنها با تغییر رژیم امکان پذیر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سعید شهابی رئیس جنبش احرار البحرین و از انقلابیون برجسته بحرینی، رژیم حاکم بحرین را مسئول وخامت اوضاع حقوق بشر در این کشور دانست و گفت: بهبود وضعیت حقوق بشر تنها با تغییر رژیم امکان پذیر است.

وی افزود: جنایت هایی که رژیم آل خلیفه در زمینه حقوق بشر مرتکب شده ناشی از یک رژیم سیاسی فاسد است که مردم آن را قبول ندارند و بقای این رژیم به معنی استمرار تمامی جنایت های آن است.

رئیس جنبش احرار البحرین تصریح کرد: هر کس در سایه حکومت آل خلیفه برای بهبود حقوق بشر تلاش می کند، به دنبال سراب است؛ چرا که دیکتاتور ها و طاغوتیان هیچ وقت به حقوق بشر احترام نمی گذارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: نقش حقوق بشر در بحرین بیش از پنچاه سال است که ادامه دارد  و متوقف نشده و این حقوق در سایه حکام آل خلیفه از دوران سلمان بن حمد گرفته تا عیسی بن سلمان و خلیفه بن سلمان رعایت نشده است؛ پس چگونه حمد بن عیسی به آن احترام خواهد گذاشت.

معارض بحرینی یاد آور شد: حکومت طاغوتیان بر پایه حذف و کشتن دیگری، سرکوب، آزار و اذیت، غارت اموال و غصب سرزمین تأسیس می شود، پس در این صورت آیا اصلاح طاغوتیان ممکن است؟

سعید شهابی با تأکید بر اینکه کسانی که برای حمایت از حقوق بشر، بهبود آن و جلوگیری از نقض آن تلاش می کنند، باید برای تغییر رژیم تلاش نمایند، اشاره کرد: مستبدان با اموال نفتی هنگفت، کارشناسان امنیتی و اسلوب های فریبنده حمایت می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha