شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعرافی

حوزه/ رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: با توجه به نیاز استان قم در خصوص تسریع در مقابله با ویروس کرونا، با همکاری استانداری قم بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش را گسترش می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در دیدار با آیت الله اعرافی با بیان اینکه اعتقاد به سربازی متصل به ولایت را داریم و همیشه با آمادگی کامل جانفشان نظام، انقلاب و مردم هستیم، اظهارکرد: نیروی زمینی ارتش با خلوص واقعی و برای خدمت به مردم به مقابله با ویروس کرونا آمده است، بطوریکه تمامی نیروها به صورت داوطلبانه و نه امریه ای در جهت درمان و اقدامات پیشگیرانه به قم آمده اند.

وی با بیان اینکه خود را سرباز ولایت می دانیم همواره آماده شهادت هستم و در این راه جانفشانی می کنیم، افزود: از هفته گذشته نیروی زمینی ارتش با اعزام ۵۰ دستگاه تجهیزات خودرویی؛ معابر، اطراف حرم حضرت معصومه (س) و بسیاری از کوچه‌های شهر قم را در دو نوبت ضدعفونی کرده و در صورتی‌که احساس نیاز شود این اقدامات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در صورت نیاز معابر و خیابان‌های شهرهای مختلف کشور را ضدعفونی کند چرا که قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل‌شده و رویکرد ارتش در مقابله با کرونا کاملاً تهاجمی و پیش‌دستانه است.

این پزشک متخصص جراحی عروق عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کنترل شیوع ویروس کرونا یک بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی را در شهرک پردیسان قم راه اندازی کرده است که در صورت نیاز می توان ظرفیت آن را افزایش داد.

امیر مؤذنی با بیان این که این بیمارستان از بخش‌های مختلف پزشکی تشکیل‌شده است، گفت: تمام تلاش پزشکان نیروی زمینی ارتش در شرایط حساسی که شیوع ویروس کرونا در کشور توسعه‌یافته، کمک به افزایش ظرفیت‌های درمان شهر قم می‌باشد چرا که تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان سیار ارتش در شهرک پردیسان مراجعه کرده و افرادی که علائم ابتدایی این ویروس را داشتند به مراکز درمانی سطح شهر اعزام‌شده‌اند.

وی ادامه داد: روزانه بالغ‌بر ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا با مراجعه به بیمارستان سیار ارتش مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرند و ما در کنار ارزیابی و پذیرش بیماران مشکوک به کرونا، بسته‌های ضدعفونی‌کننده را به‌صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان و عموم مردم منطقه پردیسان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha