چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شایعه

حوزه/ این روزها پروژه «قم هراسی» و به تبع آن «روحانیت هراسی» به کیش هم رسیده و شایعه حضور ۳۰۰ روحانی قمی در این جزیره، در فضای مجازی دست به دست می شود، درحالی که برای کذب بودن این شایعه همین بس که هم مسئولان منطقه آزاد کیش و هم مدیر حوزه استان هرمزگان آن را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این روزها بازار «قم هراسی» و شایعات درباره حضور گروهی روحانیون قمی در دیگر شهرها، در فضای مجازی داغ داغ شده و پادوهای  داخلی دشمن که از حوزه، روحانیت و نظام کینه به دل دارند، وارد میدان شده و تلاش می کنند با پخش شایعه های پوچ و بی اساس و ایجاد فضای ناامن فکری و روانی، علاوه بر افزایش ترس و دلهره میان مردم، عامل انتشار کرونا را به قم و روحانیون مقیم این شهر نسبت دهند!!.

شایعه ای که به کیش رسید!!

اخیرا پروژه «قم هراسی» و به تبع آن «روحانیت هراسی» سر از کیش در آورده و شایعه ای مبنی بر حضور ۳۰۰ روحانی قمی در جزیره کیش منتشر شده که این افراد با پروازی ویژه از سوی هواپیمایی ماهان و برای فرار از کرونا در این جزیره حاضر شده اند و ماحصل این حضور مرگ جوانی ۲۸ ساله بر اثر کرونا بوده است!!!. در این شایعه از مردم و کسبه کیش خواسته شده از ورود روحانیون جلوگیری کرده و آنها را مجبور به ترک جزیره کنند.

جزیره کیش اصلاً حوزه علمیه برادران ندارد

برای کذب بودن این شایعه همین بس که رئیس مرکز سلامت سازمان منطقه آزاد کیش آن را خلاف واقع خواند و براساس گفته مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، جزیره کیش حوزه علمیه برادران ندارد که روحانیون بخواهند از قم به آنجا بروند. تنها مدرسه علمیه کیش، مدرسه خواهران الزهرا (س) است که این روزها برنامه های آموزشی آن بصورت مجازی ارائه می شود.

رئیس مرکز سلامت سازمان منطقه آزاد کیش: این شایعه صحت ندارد

دکتر محمدرضا رضانیا، رئیس مرکز سلامت سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تکذیب شایعه حضور 300 روحانی قمی در این جزیره، گفت: این شایعه صحت ندارد و من این تعداد روحانی را در منطقه مشاهده نکرده ام.

رئیس مرکز سلامت سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با فعالیت هتل های این منطقه، یادآور شد: هتل ها و مراکز اقامتی کیش تقریبا تعطیل هستند.

مدیر حوزه هرمزگان: به شدت تکذیب می شود

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به شایعه مطرح شده در مورد حضور ۳۰۰ روحانی قمی در جزیره کیش برای فرار از بیماری کرونا، تصریح کرد: این موضوع به شدت تکذیب می شود و صحت ندارد.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان اظهار کرد: جزیره کیش حوزه علمیه برادران ندارد که روحانیون بخواهند از قم به آنجا بروند.

وی با بیان این که این شایعه یک دروغ محض است که با هدف تضعیف حوزه و روحانیت منتشر شده، افزود: مردم به شایعات برخی افراد که به دنبال تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن فضای روانی جامعه هستند، توجه نکنند؛ چون روحانیت همیشه در کنار مردم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ل IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    15 2
    میرن تو هتل جای حوزه انقدر تکذیب کردین خسته نشدین؟
    • م IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      آفرین بالاخره یک نفر عدالت خواه پیدا شد. خیلی خوشم اومد از حرفش لطفا ایشون رو بگذارید رئیس... رئیس یه چیزی ها لا بگذارید. چرا می خندی جدی دارم می گم
  • صابر AE ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    7 1
    چرا هر خبری رو تکذیب میکنی؟؟
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    7 0
    هتل داریوش
  • محمدی RO ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    7 0
    مگه قراره برن حوزه،این همه هتل تو کیش هست پول هم دارن اصلا هم شایعه نیست
  • امید IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    2 0
    طلاب اومدن کیش؟
  • محمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    1 0
    تکذییب
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    مینویسیم تکذیب میخوانیم تأئید. عین مصطفا که مصطفی مینویسیم.
  • ایرانی IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    خخخ
  • ایران IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه. اینبار به جای قشر محترم روحانیت، قشر جنین خور و سگ خور چین به کیش می آیند. با آمدن چینیها ساکنین کیش نوکر دست به سینه آنان خواهند شد. قدر نعمت ندانستید. از علمای دین فرار کردید ، ان شاءالله گرفتار به چینیهای لا مذهب همه چیز خور کرونایی شوید.