جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: رئیس جمهور و یا معاون اول باید در خط مقدم باشند، در این صورت، وزیر بهداشت با پشتیبانی، تدارکات و لجستیک لازم، مقتدرانه در خط اول مبارزه با کرونا موفق خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیاز به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی مسئولان عالی دولت دارد، اظهار داشت: رئیس جمهور باید وارد میدان شود و شخصاً مسئولیت ستاد مبارزه با «ویروس کرونا» را بر عهده بگیرد تا همه امکانات برای حفظ سلامت مردم بسیج شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: رئیس جمهور و یا معاون اول باید در خط مقدم باشند، در این صورت، وزیر بهداشت با پشتیبانی، تدارکات و لجستیک  لازم، مقتدرانه در خط اول مبارزه با کرونا موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر همیشه و خصوصا در این موقعیت خاص، دولت و مسئولان امر، به دنبال اجرای وظایف قانونی باشند و شورای سلامت را تشکیل دهند، مشکلات به زودی برطرف می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: حال که اماکن مقدس، مساجد، نمازجمعه و هیئات مذهبی بنا بر توصیه کازشناسان امر تعطیل شده، مردم با رعایت توصیه های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات و بازار شب عید که خطرات زیادی در ادامه شیوع و گسترش ویروس کرونا دارد به سلامت جامعه کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha