جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حامد اشتری

حوزه/ حامد اشتری، نویسنده رمان "قربانی طهران" ضمن دعوت همه مردم برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در این ایام، هشت کتاب پیشنهادی خود برای مطالعه در چنین روزها و شب هایی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این روزها و شب ها که به جهت شیوع کرونا و الزامات ناشی از پیشگیری در این باره بیشتر مردم عملاً خانه نشین هستند، لاجرم اوقات فراغت بیشتری هم در اختیارشان است که به خصوص این ایام، فرصت خوبی است برای مطالعه کتاب های مورد علاقه و یا تماشای فیلم در جمع خانواده.

در این باره از نویسندگان و اهالی فرهنگ خواسته ایم که چند کتاب و فیلم مورد علاقه خود را به مردم و خانواده ها پیشنهاد کنند که انشاالله در سلسله مطالبی از این دست، گزینه های پیشنهادی آنان را قید می کنیم.

حامد اشتری، نویسنده رمان" قربانی طهران" هشت کتاب خواندنی را برای این ایام به مخاطبان معرفی کرد که شامل "مسافر جمعه" نوشته سمیه عالمی از نشر کتابستان، "ملداش" مهدی کردفیروزجایی از نشر معارف، "نذر نصرانی " نوشته سعید محمدی از  نشر کتابستان، "نامه های امیر پسر عاشق" نوشته فاطمه نفری از نشر قدیانی، "یوما " نوشته مرمی راهی از نشر نیستان، "خط مقدم" نوشته فائزه حدادی از نشر شهید کاظمی، "یک خوشه انگور سرخ" نوشته فاطمه سلیمانی از نشر نیستان و نیز کتاب "سنگی که نیفتاد" نوشته محمد علی رکنی از انتشارات کتابستان است.

وی همچنین به چند فیلم جذاب و دیدنی از جمله فیلم" طلا و مس" ساخته همایون اسعدیان و فیل های خارجی چون " در جستجوی خوشبختی"، " معاون" و "رهایی از شائوشنگ" اشاره کرد و گفت: در کنار مطالعه کتاب یکی از کارهای خوب در این ایام، تماشای فیلم هایی است که در عین برخورداری از عناصر جذابیت، دارای محتوای مناسب هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha