شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم امیدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، ظهر امروز به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر و تقارن این ایام با سالروز گرامیداشت مقام شهید، با پدر شهیدان حجازی ملاقات کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، خانم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، ظهر امروز به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر و تقارن این ایام با سالروز گرامیداشت مقام شهید، با پدر شهیدان حجازی ملاقات کرد.

خانم امیدی در این دیدار با تاکید بر لزوم قدردانی از خانواده شهدا، خاطر نشان کرد: ارج نهادن به خانواده شهدا باید سرلوحه کار تمام مسئولان و مردم باشد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا را باید نماد مقاومت و ایثار دانست، چرا که در استمرار بخشیدن به گفتمان انقلاب و سازندگی نسل‌های پس از انقلاب، خانواده شهدا نقش محوری را ایفا کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، صبر و شکیبایی خانواده‌ شهدا را الگویی برای مردم دانست و گفت: ایستادگی در برابر توطئه‌ دشمنان علیه این کشور و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری بزرگترین درسی است که ملت ما باید از خانواده شهدا فرا بگیرند.

در ادامه، حجت الاسلام سید سعید حسنی حلم با ذکر روایتی در زمینه مقام شهدا، یادآور شد: پدر شهیدان حجازی در طول سال های مبارزات علیه رژیم طاغوت و در سال های پس از پیروزی انفلاب، حضور موثری داشته اند و همه ما قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی افزود: پدر شهیدان حجازی نماد "پایداری بر آرمان ها" است و حضور ما در این مکان به علت تقدیر از خدمات خیرخواهانه و مردمی حاج اقای حجازی در طول همه این سال ها است.

در ادامه سید جواد حجازی، پدر شهیدان حجازی، با تاکید بر نقش زن در خانواده ابراز داشت: تلاش برای گسترش سلامت معنوی خانواده، از اهداف عالیه نظام و آرزوی قلبی شهدا است، و انجام این کار جزیی از وظایف بانوان است؛ چرا که آنها زیربنای فرهنگی هر جامعه را تشکیل می دهند.

وی ضمن قدردانی از رویکرد تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران استان، گفت: امروز همه دلسوزان عرصه فرهنگ دینی در جامعه، باید به این نهاد کمک کنند و یاور آن باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام اگه نظر یا پیشنهادی دارید بگید تا به ایشون برسونم