شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شکاف اقتصادی

حوزه/ برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی پیرامون شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر اقتصاد جهانی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در این برنامه ضمن مروری بر معضل شیوع کرونا در جهان که در پی آن صدها نفر جان خود را از دست داده اند، گسترش این ویروس در چین و ضربه ناشی از آن به اقتصاد و کسب و کارها در این کشور مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه با اشاره به تعطیلی بسیاری از کارخانه ها در چین به دنبال شیوع ویروس کرونا، تأثیر این ویروس بر صنعت حمل و نقل هوایی و لغو بسیاری از پروازها در سراسر جهان را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

نگاهی به تأثیر کرونا بر فعالیت فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی ها در بریتانیا، گسترش ویروس کرونا در آمریکا و تأثیر آن بر اقتصاد این کشور و هزینه های جهانی برای مقابله با ویروس کرونا از دیگر محورهایی است که در این زمینه مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 00:03 بامداد جمعه 23 اسفند از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha