شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماسک

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا گفت: این مدرسه علمیه از ظرفیت طلاب خود در امر تولید ماسک، مشاوره مذهبی، فعالیت در فضای مجازی اعم از تولید محتوا و مشاوره دادن جهت کاهش التهابات استفاده کرده و این فعالیت ها تا از بین رفتن کامل این بیماری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ساداتی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا برای کمک به مهار ویروس کرونا، اظهار کرد: در طول سال در کنار ارائه دروس حوزوی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بسیاری از جمله برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم را انجام می دهد.

وی افزود: طلاب خواهران به عنوان وارثان انبیای الهی وظایفی را در قبال جامعه بر عهده دارند بنابرین در شرایط گوناگون مانند سیل، زلزله و غیره در کنار مردم خدمات رسانی می کنند.
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا گفت: کادر، طلاب و اساتید این مدرسه علمیه با توجه به شرایط کنونی، برای مقابله با ویروس کرونا، از تمام ظرفیت های خود برای مبارزه با این پدیده استفاده کرده اند.
وی تصریح کرد: این مدرسه علمیه از ظرفیت طلاب خود در امر تولید ماسک، مشاوره مذهبی، فعالیت در فضای مجازی اعم از تولید محتوا، مشاوره دادن به نزدیکان، دوستان و سایر اقشار جامعه جهت کاهش التهابات استفاده کرده و این فعالیت ها تا از بین رفتن کامل این بیماری ادامه دارد.
خانم ساداتی اظهار کرد: خواهران طلبه نکا با سه کارگاه تولید ماسک در این شهرستان همکاری لازم را دارند و هر کارگاه روزانه حدود 500 ماسک تولید می کند و تاکنون بیش از پنج هزار ماسک تولید کرده و در اختیار مردم قرار داده است.
وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارگاه های تولید ماسک افزود: خواهران طلبه به صورت شیفتی در این کارگاه ها مشغول به فعالیت هستند.


اعلام آمادگی مدرسه علمیه خواهران نکا جهت همکاری هم جانبه با مرکز بهداشت این شهرستان
وی گفت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا طی مذاکره با رئیس مرکز بهداشت شهرستان نکا، آمادگی خود را جهت اعزام همیار پرستار، مشاوره مذهبی برای بیماران و خانواده های آنها، تولید ماسک و لباس پرستاری و غیره جهت تسریع در روند فعالیت های خود اعلام داشته است.
استاد حوزه بیان کرد: مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا با توجه به توافق نامه مدیر کل کمیته امداد کشور و معاونت فرهنگی مرکز در راستای حمایت از طلاب کم بضاعت و خدمات رسانی به آن ها تاسیس شده که با وجود گذشت چندین ماه از تاسیس آن، از ظرفیت این مرکز نیز برای فعالیت های جهادی سلامت به منظور مقابله با ویروس کرونا استفاده شده است.

۳۱۳/۶۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha