جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نیروهای جهادی در خط مقدم مبارزه با کرونا

حوزه/ جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با صدور پیامی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا و درمان بیماران هستند، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با صدور پیامی از کادر درمانی منطقه کاشان تقدیر کردند.

متن پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر علیرضا مروجی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان

با احترام و دعای خیر، در حال حاضر که کشور و مردم عزیزمان گرفتار امتحان و بلای کرونا شده‌اند، بر خود لازم می‌دانیم به مصداق حدیث شریف: «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّوجل»، «هر کسی در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزّوجل تشکر نکرده است».  

از تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت خستگی ناپذیر، دلسوزانه، فداکارانه و ایثارگرانه جنابعالی و همچنین اعضای محترم جامعه پزشکی و پرستاری، افراد و دستگاه‌های پشتیبان و مرتبط با نظام بهداشت و سلامت و تمام دست‌اندرکاران مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدرشناسی و تشکر نموده و برای شما و تمامی همکاران از درگاه خداوند متعال سلامتی و تندرستی آرزو می کنیم.

ان شاءالله این بلای بزرگ با همت همه مردم و مسئولان از کشور عزیزمان، بلاد مسلمین و مردم جهان دور شود و همگی در این امتحان الهی سربلند بیرون آییم.

جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس

سرتیپ پاسدار محسن کاظمینی، سرتیپ پاسدار حسین دقیقی، سرتیپ دوم پاسدار محمود چهارباغی، سرتیپ دوم پاسدار جواد ملکی، سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد نایینی، سرهنگ پاسدار اصغر رجایی، سرهنگ پاسدار محمد احترامی، سرهنگ پاسدار جواد نایینی و سرهنگ پاسدار علی اصغر حسینی نژاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha