جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ رهبر نهضت اسلامی بحرین در پیامی به مبلغان از آن ها خواست اکنون که امکان اجتماع در حسینیه ها و مساجد وجود ندارد از وسایل ارتباط جمعی استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه آیت الله شیخ عیسی قاسم امروز در سخنانی کوتاه از علمای بحرین خواست تا امور تبلیغی و آموزشی را از طریق وسایل ارتباط جمعی با قوت ادامه دهند.

این سخنان که تحت عنوان "تذکیرٌ لذاکرین ١" منتشر شده است نخستین سری از توصیه های رهبر نهضت اسلامی بحرین در ایام تعطیلی تجمعات مذهبی و اجتماعی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.

بنظر می رسد شیخ عیسی قاسم در روزهای آینده نیز بطور منظم توصیه هایی را تحت عنوان "تذکیرٌ لذاکرین" متناسب با وضعیت جامعه بحرین در شرایط جاری داشته باشد.

متن سخنان امروز بدین شرح است: 

"توصیه ای به مبلغان ۱"

آنچه در اینجا یادآوری می نمایم، که تذکری بیدارکننده و مهم است و توجه هوشیارانه را می طلبد و اول از همه متوجه خود بنده می باشد:

به برادرانم یادآوری میکنم حال که این روزها امور تبلیغی در مساجد، حسینیه ها و مراکز آموزشی دینی به تعطیلی در آمده است، تبلیغ و آموزش دینی باید از طریق وسایل و برنامه های ارتباط جمعی آموزنده ادامه یافته و در حد بالا توسط علما و خطبای محترم و مخلص به جریان و فعالیت افتد.

خداوند شما را مانند گذشته پشتوانه ای برای دین و مومنین قرار دهد.

عیسی احمد قاسم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha