سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری بر ضرورت پرهیز از سفر در تعطیلات تأکید کرد و گفت: صله ارحام در ایام نوروز «تلفنی» انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و پرستاری کشور، گفت: تلاش های شبانه روزی مجاهدان جبهه سلامت نزد مردم و خداوند متعال بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: در این ایام باید انصاف، انسانیت، گذشت، وحدت و انسجام خود را نشان دهیم و در غم و درد قشر ضعیف و کسانی که بیمار و در معرض آسیب ها هستند شریک باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از کسانی که به احتکار و گران فروشی لوازم بهداشتی و مورد نیاز این روزها می پردازند، گفت: احتکار و گران فروشی حتی بسیار ناچیز هم زیبنده ملت بزرگ ایران نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین با بیان این که این روزها ما شاهد ایثار، گذشت و فداکاری های بسیار گسترده و فراوانی در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: همه خیران و افراد متمکن باید پای کار بیایند و کمک کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت پرهیز از سفر در تعطیلات نوروزی تأکید کرد و گفت: ترددهای غیر ضروری در این ایام بسیار آثار نامطلوبی را برای جامعه در پی خواهد داشت و موجب گسترش شیوع بیماری در کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صله ارحام در ایام نوروز امسال تلفنی انجام شود، افزود: شرایط نوروز امسال با سال های گذشته متفاوت است و باید از میهمانی و تردد پرهیز شود تا بتوان جلوی گسترش این بیماری را گرفت.

وی در ادامه سخنان خود به تعطیلی نماز های جمعه، جماعات، مراسم معنوی اعتکاف و همچنین لغو سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در نخستین روز نوروز در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: همه این برنامه های مهم به منظور حفظ سلامتی مردم کشورمان لغو شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که مردم فهیم و عزیز کشورمان باید هشدارهای بهداشتی را در این روزها جدی بگیرند، افزود: باید دید و بازدید های امسال در ایام عید نوروز تعطیل شود تا سلامتی آحاد جامعه حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha