شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: مسئولان با کمک مردم ورودی‌ شهرها را به درستی کنترل و از ورود مسافران مشکوک به ویروس کرونا ممانعت کنند.

حجت الاسلام عیسی برادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: مردم و مسئولان وظیفه دارند با شیوع و گسترش ویروس کرونا مقابله کنند و بنده هم مثل همه پزشکان، پرستاران و جوانان با دغدغه و پرشور آمادگی کامل دارم در ورودی‌های شهر بایستم و ورود مسافران را کنترل کنم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با کمک مردم و جوانان از ورود افرادی که با سلامتی مردم بازی می‌کنند به شهر ممانعت کنند، ادامه داد: از فرماندار و مسئولان مربوطه می‌خواهم سریعا نسبت به مسدود سازی مبادی و ورودی شهر اقدام عاجل نموده و در این راه از مردم عزیز بالاخص جوانان دلسوز، کمک بگیرند.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: اگر ورودی‌های شهرها رها شود و عده‌ای بدون رعایت مسائل بهداشتی به شهرها وارد شوند جان دیگران را هم به خطر خواهند انداخت و متأسفانه عده‌ای با عدم رعایت توصیه‌های مسئولان، کاملا غیرضروری به شهرستان تکاب آمد و شد دارند و اگر امروز ما مردم رعایت نکنیم و مسئولان ورودی‌ها را کنترل نکنند، حسرت فردا دیگر دردی را دوا نخواهد کرد.

وی با بیان این که جوانان شهرستان تکاب با کمک‌های خیرین برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تکاب شتافتند، بیان داشت: جوانان به صورت خودجوش به میدان آمدند و با راه اندازی کپمین‌هایی برای مقابله با این ویروس در سطح شهرستان و دعوت از اقشار مختلف مردم برای رعایت موارد بهداشتی، ضدعفونی معابر عمومی و مکان‌های پرتردد، ترغیب مردم برای عدم برگزاری مراسم‌های مجالس ترحیم و دعوت از کسبه و بازاریان برای تعطیلی مغازه‌های خود برای مقابله با این ویروس پرداختند.

حجت الاسلام برادری در پایان به فعالیت‌های روحانیون شهرستان تکاب در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب به همراه عده‌ای از روحانیون و جوانان به صورت جهادی وارد میدان شده و معابر عمومی و مکان‌های پرتردد را ضدعفونی می‌کنند.

حجت الاسلام وحید زایری مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha