پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ روابط عمومی آستان مقدس اعلام کرد برنامه‌های نوروزی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از جمله ویژه برنامه تحویل سال نو به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از بسترهای رسانه‌ای به ویژه رسانه ملی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با اعلام خبر شیوع ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) تمهیدات مختلفی را برای مشارکت در پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار خود قرار داده است.
با توجه به توصیه‌های مستمر مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی نسبت به جلوگیری از برگزاری تجمعات، ویژه برنامه‎های نوروزی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از جمله برنامه تحویل سال جدید به صورت غیر حضوری و با استفاده از بستر رسانه دنبال خواهد شد.
آستان مقدس از ظهر روز پنج شنبه ۲۹ اسفندماه تا ظهر روز جمعه یکم فروردین‌ماه برای تحویل سال ۱۳۹۹ برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که این برنامه‌ها با استفاده از بستر رسانه ملی منعکس و همچنین اطلاعات دقیق‌تر در مورد زمان و شبکه‌های پیش‌بینی شده اطلاع‌رسانی می‌شود.
خاطرنشان می‌شود، صفحات و کانال‌های رسمی آستان مقدس در شبکه‌های مجازی ایتا، سروش و تلگرام به نشانی @astanqom و صفحه اینستاگرام به نشانی @astanqom1 برای اطلاع‌رسانی و انعکاس مستمر برنامه‌های آستان درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha