پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه خواهران همدان

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده و شیوع بیماری کرونا مدراس علمیه خواهران دروس را به صورت غیرحضوری ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان در بازدید سرزده از مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر ضمن خداقوت به کادر این مدرسه، اظهار داشت: حوزه خواهران مولود انقلاب اسلامی است و امروز بانوان در هر شرایطی به راحتی می‌توانند در حوزه‌های علمیه به تحصیل علوم دینی بپردازند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و شیوع بیماری کرونا مدراس علمیه خواهران دروس را به صورت غیرحضوری ارائه می‌کنند، به این صورت که صوت تدریس دروس در اختیار طلاب قرار می‌گیرد، از این رو مدارس باید در این امر بسیار تلاش کنند تا طلاب بتوانند دروس خود را در این شرایط با موفقیت بگذرانند.

پروانه ترکمان اسدی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در خصوص فعالیت‌های این مدرسه، اظهار کرد: مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در سال ۱۳۶۰ توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا فاضلیان تأسیس شد و از سال ۱۳۷۶ تحت نظر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر با اشاره به اینکه قریب ۱۷ استاد در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: هم‌اکنون قریب ۱۶۰ طلبه در حال تحصیل هستند که در ۵ پایه تحصیل می‌کنند و از این تعداد ۲۰ طلبه در حال تدوین پایان‌نامه و پایان دوره تحصیل هستند.

وی گفت: خوشبختانه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر با کلیه نهادها و ارگان‌های این شهرستان تعامل دارد و به عنوان عضو شورای اداری فرمانداری، شورای فرهنگی و شورای امر به معروف فرمانداری در جلسات حضور فعال دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر در ادامه سخنان خود تعیین تکلیف سند مدرسه با اداره اوقاف و تأمین هزینه یادمان مقبره شهید گمنام مدفون در این مدرسه را از مسئولان خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha