سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حریرچی

حوزه/ حریرچی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است. در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می دهند و ما قدردان ایشان هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ایرج حریرچی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان فرقانی قم گفت: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می کنم خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.

وی تصریح کرد: اگر مردم رعایت کنند بیماری کاهش می یابد ولی اگر مردم رعایت نکنند شاهد اوج گیری بیماری در قم و دیگر شهرها خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات در زمینه کمبود ماسک و دیگر تجهیزات گفت: مصرف ۲۰ برابر شده است و بسیاری از کارخانه ها خط تولید را تغییر داده و از خارج کشور واردات صورت گرفته است ولی حداکثر تلاش می‌کنیم پرسنل در معرض کمترین آسیب باشند.

حریرچی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است. در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می دهند و ما قدردان ایشان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha