جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، گفت: قرار گرفتن رئیس اجرایی کشور در مسئولیت ستاد ملی مبارزه با کرونا و رصد وضعیت بیماری و از طرفی تشکیل جلسات روزانه، در روند پیشگیری و کنترل شیوع آن بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه شخص رئیس جمهور فرماندهی ستاد ملی مبارزه با کرونا را عهده دار شود، اظهار داشت: به یقین حضور جناب آقای روحانی در رأس تصمیم گیری های مبارزه با «ویروس منحوس»، موجبات برنامه ریزی بهتر خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب بیان کرد: قرار گرفتن رئیس اجرایی کشور در مسئولیت ستاد ملی مبارزه با کرونا و رصد وضعیت بیماری و از طرفی تشکیل جلسات روزانه، در روند پیشگیری و کنترل شیوع آن بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: گرچه نباید خدمات ارزشمند وزیر بهداشت را فراموش کرد، در صورتی که فکر و ذهن دکتر نمکی را باید در مسیر پیشگیری و درمان مبتلایان و کنترل ویروس کرونا استفاده شود تا به قله سلامت دست یابیم.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: چه کسی است که نداند دشمنان قسم خورده به سرکردگی شیطان بزرگ، هر زمان به دنبال آسیب به ایران اسلامی بوده و موضوع «ویروس کرونا»، در حقیقت جنگ بیولوژیک است.

وی خاطرنشان کرد: نا امیدی شیطان بزرگ از جنگ سخت علیه نظام اسلامی و ورود به عرصه جنگ بیولوژیک زنگ خطری است که مسئولان باید از آن درس بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پایان گفت: مسئولان با وظیفه شناسی در قبال تعهد شرعی و قانونی سلامت آحاد جامعه و مردم هم با توکل و اعتماد به قدرت لایزال الهی و توسل به حضرات معصومین(ع)، لحظه ای از رعایت بهداشت فردی و عمل به توصیه متخصصین پزشکی غفلت نورزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha