جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ناصر نادری

نویسنده کودک و نوجوان کشورمان گفت: خانواده ها از فرصت کتابخوانی برای کودکان خود در این ایام که به جهت ویروس کرونا، بچه ها در خانه هستند، غافل نشوند.

ناصر نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از افراد جامعه ما، رابطه و میانه چندان خوبی با کتاب و کتاب خوانی ندارند و از این منظر، روزهای در خانه ماندن بهترین بهانه و فرصت است که مردم بیش از پیش با کتاب، این یار مهربان و دوست داشتنی اُنس و الفت پیدا کنند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر برای گروه ها و طیف های مختلف سنی اعم از هر نوع سلیقه ای، کتاب های مناسبی در بازار نشر وجود دارد به خصوص برای کودکان و نوجوانان که در سال های اخیر ناشرانی همچون مسجد مقدس جمکران، کارهای خوبی را از نویسندگان مطرح و کاربلد عرضه کرده اند.

این نویسنده کودک و نوجوان همچنین بیان داشت: چه خوب است که پدر و مادر ها در این روزها و شب ها که افراد بیشتر در خانه هستند، برای فرزندان خود کتاب بخوانند ، چرا که این کار باعث ترغیب بیشتر بچه ها به کتاب خوانی می شود و به تدریج شاهد ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در جامعه به این وسیله خواهیم بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha