جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: اکنون جهان به ویژه ایران در یک جنگ بیولوژیک قرار دارد و باید با تمام توان و پتانسیل ها در مقابل این نبرد ناجوانمردانه ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی صبح امروز در نشست جمعی از مدیران و پرسنل حوزه درمان و بهداشت شهرستان مریوان گفت: در این روزها شاهد خدمات رسانی پرسنل درمانی در کل کشور، استان و شهرستان مریوان هستیم که این امری پسندیده و به نوعی جهاد فی سبیل الله می باشد.

امام جمعه مریوان ادامه داد: امروز در جنگی که دشمن آن مشخص نیست کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم حضور دارند و در این مدت شاهد درگذشت بسیاری از این عزیزان بوده ایم که به فرموده رهبر معظم انقلاب این عزیزان «شهیدان سلامت» می باشند.

ماموستا شیرزادی در ادامه خطاب به مردم کردستان به ویژه شهرستان مریوان عنوان کرد: همان طور که مسئولان امر می گویند ویروس کرونا به شدت سرایت کننده است، لذا باید هشدارهای بهداشتی را به دقت عمل کنیم و تا فروکش کردن موج این ویروس، از خانه هایمان بیرون نیاییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رعایت دستورات اسلامی در حفظ سلامتی انسان بی تاثیر نیست، عنوان داشت: بهداشت فردی و اجتماعی یکی از مقولات مهم و اصلی در دین مبین اسلام است، لذا هر مسلمانی مکلف است که دستورات دین را در این زمینه اجرا و عمل نماید.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: از سوی دیگر چنین به نظر می رسد که ویروس کرونا ساخته آزمایشگاه های پنهان و سرّی دشمنان است، زیرا جهش و همسان سازی سریع این ویروس باعث شده است که این فرضیه چهره حقیقت به خود بگیرد.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: اکنون جهان به ویژه ایران در یک جنگ بیولوژیک قرار دارد و باید با تمام توان و پتانسیل ها در مقابل این نبرد ناجوانمردانه ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha