جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امیدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در دیدار با مدیر کل صدا و سیما همدان با تاکید بر پتانسیل بالای علمی، پژوهشی و تبلیغی خواهران طلبه استان، بر استفاده از ظرفیت های حوزه های خواهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان،  ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، در ادامه جلسات و دیدارهای خود با ادارات، نهاد ها و شخصیت‌های استانی، صبح امروز با حضور در صدا و سیما مرکز همدان، در نشستی بر لزوم همکاری بین حوزه علمیه خواهران استان با صدا و سیما تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید بسترهای تعامل بین حوزه‌های علمیه و صدا و سیما بررسی و هموار شود، اظهار داشت: یکی از وظایف و رسالت‌های مهم حوزه‌های خواهران، تثبیت جایگاه آن در جامعه است و در این راستا نیازمند همراهی نهادها و سازمان‌های مختلف می‌باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: از آنجایی که بانوان و مادران، نقش اصلی تربیتی را در جامعه بر دوش دارند، بنابراین حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند نقش به سزایی را در این موضوع ایفا کنند.

امیدی با تاکید بر پتانسیل بالای علمی، پژوهشی و تبلیغی خواهران طلبه استان، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف این دیدار، ارائه پیشنهاد برای برگزاری دوره‌های مشترک تربیت کارشناسان دینی رسانه و همچنین بکارگیری از ظرفیت پژوهشی حوزه‌های خواهران در تولید محتوا در رسانه ملی می‌باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت صدا و سیما برای معرفی حوزه‌های علمیه خواهران، پوشش خبری مراسمات حوزه و نیز تبلیغات جهت فراخوان ثبت‌نام استفاده کنیم.

در ادامه مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیما استان همدان نیز، ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه‌های مطرح شده، توسط مدیر حوزه علمیه خواهران استان، گفت: قطعا رسانه دارای ظرفیت بالایی در تبلیغ و تحکیم باورهای دینی در جامعه و در بین مردم می‌باشد و لذا استفاده بهینه از آن یک ضرورت است.

وی خواستار حضور پر رنگ خواهران طلبه در برنامه‌های تولیدی مرکز همدان شد و ابراز داشت: در سنوات گذشته صدا وسیما همدان برنامه‌های مشترکی با حوزه‌های خواهران سراسر استان داشته و این برنامه‌ها نیز پخش شده است، اما این آمادگی وجود دارد تا همکاری‌ها را با حضور مدیر جدید حوزه خواهران استان به بالاترین سطح خود برسانیم.

در پایان این نشست نیز معاونان حوزه‌ خواهران، پیشنهادات و نظرات خود در حول محورهای استفاده بهتر از ظرفیت های حوزه را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha