سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن این نظام برای ضربه زدن به ساختار مملکت دست به هر کاری زده است و بی شک بیوتروریسم بهترین و امن ترین و البته کم هزینه ترین راه برای تقابل استکبار با ملت ها به ویژه مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی امروز در دیدار با جمعی از فعالان عرصه درمانی شهر بیجار، اظهار داشت: در این روزها شما عزیزان در صف مقدم دفاع از ملت و کشور هستید.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تلاش ها و مجاهدت های ما در این روزهای بسیار سخت و سرنوشت ساز برای همیشه در تاریخ نگاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی این روزها نقش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بازی می کنند، افزود: از زمانی که ویروس کرونا وارد کشور شده است، بعینه شاهد فوت برخی از این عزیزان هستیم و این نشان از تعهد والای پزشکان و پرستاران ایرانی نسبت به ملت و میهنشان دارد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امروز ویروس کرونا همه را به نوعی درگیر خود کرده است و از سوی دیگر قدرت بالای تطبیق این ویروس این مهم را به ذهن هر کسی متبادر می سازد که این ویروس در آزمایشگاه ها ساخته شده و به نوعی یک سلاح بیولوژیک است.

وی با اشاره به اینکه باید گفت جهان و ایران امروز در یک جنگ بیولوژیک قرار دارند، افزود: دشمنان این نظام برای ضربه زدن به ساختار مملکت دست به هر کاری زده اند و بی شک بیوتروریسم بهترین و امن ترین و البته کم هزینه ترین راه برای تقابل با ایران است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: باید در مقابل این ویروس در دو مقوله بسیار هوشمندانه عمل کنیم. از یک سو باید روند معمولی درمان همچنان تداوم داشته باشد و دیگر اینکه باید بتوانیم بسترهای مقابله با تروریسم جدید یا همان بیوتروریسم را در کشور قوی کنیم، زیرا از این به بعد مسیر تقابل دشمنان تمسک به راه هایی همانند جنگ بیولوژیک خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha