پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ضدعفونی معابر آبیک توسط روحانیون

حوزه/ مسئول گروه جهادی سید الشهدا(ع) گفت: با توجه به آنکه حاشیه مشهد محروم تر از سایر نقاط هستند، به همین جهت طلاب جهادگر اقدام به ضدعفونی معابر حاشیه شهر می کنند.

حجت الاسلام نارویی، مسئول گروه جهادی سید الشهدا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با بیان این که طلاب عضو این گروه با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، به ضدعفونی معابر می پردازند، گفت: با توجه به آنکه حاشیه مشهد محروم تر از سایر نقاط هستند، به همین جهت گروه تبلیغی سیدالشهدا(ع) اقدام به ضدعفونی معابر حاشیه شهر می کنند و طلاب نیز در این کار حضور و نقش پررنگی دارند.

وی با بیان این که امر ضدعفونی با حضور طلاب و روحانیون در کنار عوامل آتش نشانی به صورت منسجم تری دنبال می شود، تصریح کرد: حضور طلاب در بدنه جامعه به منظور ضدعفونی وجهه دیگری داشته و می تواند مردم را نسبت به ریشه کن شدن هر چه سریعتر و کمک به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا امیدوار کند.

مسئول گروه جهادی سید الشهدا(ع) با بیان این که کار با حضور طلاب و روحانیون جهادگر با قوت بیش تری ادامه می یابد، عنون کرد: علاوه بر معابر، ضدعفونی مساجد و محلات حاشیه شهر از جمله منطقه اسماعیل آباد نیز صورت گرفته و علی رغم جنگ روانی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، این حضور پررنگ و اثرگذار است.

شایان ذکر است، در حال حاضر، حدود ۵۴۰ نفر از طلاب جهادگر استان خراسان در کمیته های ۸ گانه شامل ضدعفونی مساجد و معابر، حضور در بیمارستان ها جهت کمک به کادر پرستاری، تولید محتوای فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات، عیادت از مریضان کرونایی، سرکشی از خانواده مریضان و متوفیان، کمک به تجهیز متوفیان در آرامستان ها، تولید ماسک n۹۵ (روزانه ۳هزار ماسک) و ... مشغول به ارائه خدمت اجتماعی هستند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha