پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدمات رایگان مشاوره ازدواج در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ حجت الاسلام طبرسی از آمادگی مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه استان برای ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین به عموم مردم خبر داد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران از آمادگی مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه استان برای ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین به عموم مردم خبر داد.

وی افزود: در شرایط کنونی که به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا بسیاری از مردم خودقرنطینگی را در پیش گرفتند، مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران برای ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها آمادگی دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه استان در بخش مدیریت دلهره و اضطراب، شیوه ارتباط و تعامل با فرزندان و همچنین نحوه مدیریت خانواده در شرایط خاص فعلی به ارائه راهکارهای علمی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران افرادی متخصص و کارآزموده در مباحث تخصصی مشاوره ای هستند، بیان داشت: با توجه به این که امروز کشورمان در حال مقابله و مبارزه با ویروس کرونا است، مشاران مجرب حوزوی آماده هر نوع همکاری در زمینه ارائه مشاوره به خانواده ها هستند.

وی با بیان این که متأسفانه امروز اضطراب و دلهره به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح خانواده ها بسیار گسترش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم ارائه راهمکارهای علمی مدیریت این مسأله از سوی مشاوران می تواند در برون از شرایط به وجود آمده بسیار اثرگذار باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز ترس و وحشت از ویروس کرونا از خود بیماری بیشتر شایع شده است، افزود: در چنین وضعیتی رسالت مراکز مشاوره در ارائه راهکارهای علمی و عملی برای مدیریت و کنترل دلهره و اضطراب بسیار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha