جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نقاش خیابانی در نیوزیلند با تصویر زن باحجاب به مسلمانان ادای احترام کرد + تصاویر

حوزه/ در سالگرد حملات تروریستی به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند، یک هنرمند خیابانی که خواسته نامش توسط خبرنگاران اعلام نشود، تصویر زن باحجاب و یک پلیس مسلمان ریش دار را به تصاویر ابرقهرمانان در نمای سیمانی شهری اضافه کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، یک هنرمند خیابانی ناشناس در لور هوت،  یک شهرستان در منطقه ولینگتون از شمال جزیره نیوزیلند،  به منظور ادای احترام به مسلمانان در سالگرد حملات تروریستی به مساجد کرایست چرچ در ۱۵ مارس، تصویر یک زن باحجاب و یک پلیس با ریش را به تصاویر ابرقهرمانان بر روی نمای سیمانی شهری اضافه کرد.

این هنرمند که به صورت ناشناس با خبرنگاران مصاحبه کرده می گوید که هدفش از این پروژه به سادگی ایجاد شادی در میان رهگذران بوده است.

وی که نخواسته نام واقعی اش منتشر شود گفت که می خواسته از قدرت و شجاعت این دو گروه (زنان و پلیس های مسلمان) یادی کرده باشد.

وی گفت: این دیوار برای ایجاد شادی در جامعه است و اینکه در این زمانه تاریک پس از تیراندازی ها همه را در کنار هم قرار دهد.

 این نقاش از نوامبر سال گذشته کاراکترهایی را به این دیوار اضافه کرده است. دیوار مذکور از چندین ستون بتونی بزرگ تشکیل شده که شبیه سرهای اشکال لگو هستند. در حال حاضر ۱۷ کاراکتر بر زیر این دیوار کشیده شده اند که از کاریکاتورهای اصلی، ابرقهرمان ها و شخصیت های فیلم های لگو گرفته شده اند.

بسیاری از ایده های این نقاش از شبکه های اجتماعی گرفته می شود.

گفتنی است در حملات تروریستی به دو مسجد لینوود و مسجد النور در شهر کرایست چرچ، ۵۱ نمازگزار مسلمان با شلیک مستقیم گلوله های یک نژادپرست استرالیایی تبار جان باخته و ده ها تن دیگر مجروح شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha