پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: ریشه کن شدن کرونا با عزم بزرگ ملی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن منتظری صبح امروز با جمعی از کادر درمانی مراکز بیمارستانی سنندج دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام منتظری با تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرسنل بیمارستانی در مقابله با بیماری کرونا در استان کردستان، اظهار داشت: بیماری کرونا در کشور ریشه کن نمی شود مگر اینکه در پشت سر آن یک عزم بزرگ ملی باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: مردم باید با ماندن در منزل و رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد، مهمانی و... مسئولان را در بحث مبارزه با کرونا یاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری یادآور شد: در حال حاضر بخش اعظمی از ظرفیت های کشور درگیر این ویروس شده است و بعینه شاهدیم که در حدود ۶۰ پزشک در راه مبارزه با این بیماری جان خود را فدا کرده اند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این عزیزان «شهیدان سلامت» هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر می خواهیم که کرونا بیش از این به ساختار جامعه آسیب نزند همه باید هشدارهای بهداشتی را رعایت کنیم، زیرا همه جزوی از جامعه هستیم و به نوعی هر کسی از ما در بحث مبارزه با این بیماری وظایفی بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha