چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تحریم دارو

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه گفت: کمک ترامپ به ایران در رفع تحریم دارو ثابت می شود، ادامه داد: ترامپ بجای اعلام آمادگی آمریکا برای کمک پزشکی و مقابله با «ویروس کرونا» در ایران، با برداشتن تحریم دارو، صداقت خود را ثابت کند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به پیشنهاد ترامپ مبنی بر کمک پزشکی به ایران اسلامی برای درمان مبتلایان به «ویروس کرونا»، اظهار داشت: رئیس جمهور قمارباز آمریکا، هنوز در قبال جان مردم کشورش احساس وظیفه نمی کند و توصیه های بهداشتی و پزشکی را به استهزاء می گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: آمار تلفات فوت شدگان آنفولانزا در بین مردم آمریکا در سال گذشته و ناتوانی شبکه بهداشت و درمان، مهر تاییدی بر پیشنهاد دروغین کمک پزشکی به مردم ایران است.

وی در ادامه افزود: ترامپ با پول مالیات دهندگان آمریکایی که باید صرف بهداشت و سلامت مردمش شود، به جای آن هزینه های جنگ در خاورمیانه که موجبات ناامنی، کشتار و آواره گی هزاران انسان مظلوم را از خانه و کاشانه خود را بوجود آورده، تأمین می کند.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: دولت آمریکا با سانسور شدید و پنهانکاری درخصوص شیوع «ویروس کرونا»، موجبات نگرانی عده ای از مقامات محلی در ایالات مختلف آمریکا را  نسبت به شیوع بیماری فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی با شفافیت اخبار و آمار مربوط به شیوع و مبتلایان ویروس منحوس را در اختیار مردم قرار می دهند، برخلاف سایر کشورها و خصوصا دولت آمریکا که از بیان تعداد واقعی بیماران و فوت شدگان خودداری می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این که کمک ترامپ به ایران در رفع تحریم دارو ثابت می شود، ادامه داد: ترامپ به جای اعلام آمادگی آمریکا برای کمک پزشکی و مقابله با «ویروس کرونا» در ایران، با برداشتن تحریم دارو، صداقت خود را ثابت کند.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: ترامپ در صورت هنر و عرضه خدمت، در مرحله نخست مشکل بهداشتی و درمانی مبتلایان «ویروس کرونا» را بردارد که با توجه به اخبار رسانه ها، 30 درصد از مردم آمریکا توان پرداخت هزینه تست کرونا را ندارند.

وی در پایان گفت: کمک پزشکی ترامپ پیشکش، به جای آن تحریم دارو را بردارد که نمونه آن بیماران خاص و کودکان پروانه ای هستند که بعلت نبود دارو، در برابر چشم والدینشان همچون گل پرپر می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha