چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: متواضعانه از شما مردم عزیز بویژه مردم شریف استان گلستان درخواست می نمایم برای حفظ جان خویش و عزیزانتان و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان ها پرهیز نموده و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با صدور پیامی خواستار شد مردم برای حفظ جان خویش و عزیزان خود و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان ها پرهیز کنند و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

روزهای سخت و تلخی را سپری می کنیم. بسیاری از هموطنان عزیزمان در بستر بیماری و جمعی نیز در اثر بیماری کرونا جان باخته اند. مردم و دست اندرکاران امور بویژه رهبر معظم انقلاب و دولت محترم و نیز کادر درمانی و وزارت بهداشت همه توان خود را برای دفع این خطر به کار بسته اند.

در این شرایط ضمن امید به فضل و رحمت الهی و عنایات ویژه امام عصر(عج) مهم ترین عاملی که می تواند این تلاش ها را ثمر بخش کرده و باعث کوتاه تر شدن دوران این بیماری فراگیر شود، عدم حضور در اماکن عمومی، اجتماعات و خیابان ها است.

بر اساس برخی گزارش ها و مشاهدات، هنوز عده ای به این مهم توجه نکرده و کماکان در اماکن عمومی حاضر می شوند.

اینجانب بار دیگر متواضعانه از شما مردم عزیز بویژه مردم شریف استان گلستان درخواست می نمایم برای حفظ جان خویش و عزیزانتان و بمنظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان ها پرهیز نموده و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوید.

این مهم ترین توصیه ای است که مسئولان امر کرارا  بر آن تأکید کرده و می کنند. باشد که هر یک از ما بدینوسیله در این جهاد فی سبیل ا... مشارکت نموده و به سهم خویش در رفع آلام و مصائب مردم عزیز کوشا باشیم.

سید کاظم نورمفیدی

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha