جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری کلاس «ویروس‌شناسی و تشخیص کرونا» ویژه طلاب جهادی اهواز

حوزه/ کلاس آموزشی «ویروس‌شناسی و تشخیص کرونا» ویژه طلاب و روحانیون جهادی، به‌منظور ایجاد آمادگی لازم جهت مشارکت در بسیج ملی تست و غربالگری کرونا، برگزار شد.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی «ویروس‌شناسی و تشخیص کرونا» ویژه طلاب و روحانیون جهادی حوزه مقاومت شهید محلاتی(ره) اهواز، اظهارداشت: این دوره امروز با حضور دکتر ترابی پور، از پزشکان مختصص اهواز، در سالن اجتماعات بسیج اساتید خوزستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کلاش آموزشی به‌منظور ایجاد آمادگی لازم جهت مشارکت در بسیج ملی تست و غربالگری کرونا، برگزار شده، گفت: إن‌شاءالله با هماهنگی‌های انجام شده، در نظر داریم 20 گروه طلبگی را در سطح استان برای انجام تست‌های غربالگری اعزام کنیم.

حجت‌الاسلام پرچم، افزود: این دوره توجیهی، به‌منظور آشنایی اولیه با علائم کرونا و راه‌های تشخصی ویروس بود که با حضور بیش از طلاب و روحانیون جهادی اهواز برگزار شد.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله طلاب جهادی، پس از گذراندن این کلاس‌ها، از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، در نقاط از قبل مشخص‌شده همچون مناطق محروم یا مبادی ورود شهر مستقر و آماده‌به‌خدمت می‌شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha