جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فعالیت های صورت گرفته توسط طلاب ثابت کرد که خدمت رسانی، زمان و مکان خاصی ندارد و مسجد، هیئت‌ و یا همچون شرایط فعلی هر جا که مردم نیاز به خدمت رسانی داشته باشند، روحانیت در خط مقدم حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر سه شنبه با حضور در بیت شهید مدنی، ضمن خداقوت و تقدیر از اقدامات طلاب قرارگاه جهادی تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان، در روند فعالیت های جهادی طلاب همدانی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در هر صحنه‌ای که نیاز به خدمت رسانی باشد روحانیت حضور خواهد داشت، اظهار کرد: فعالیت های صورت گرفته توسط طلاب ثابت کرد که خدمت رسانی، زمان و مکان خاصی ندارد و مسجد، هیئت‌ و یا همچون شرایط فعلی هر جا که مردم نیاز به خدمت رسانی داشته باشند، روحانیت در خط مقدم حاضر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز کشور به لحاظ وجود ویروس کرونا در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز باید فرصت‌هایی که از این شرایط ویژه به وجود آمده را شناسایی کنیم و از آن برای مدیریت کشور در آینده استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: قطعا شرایط فعلی کشور تمام می‌شود و آنچه باقی خواهد ماند همین همدردی‌ها و از خودگذشتگی هایی است که همه مردم آن را دیده اند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز کشور به ایجاد وحدت نیازمند است، اذعان داشت: مردم بدانند اگر کسی با حرف‌های خود به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی و ترس در جامعه بود، دشمن مردم و کشور است.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم با ستاد پیشگیری بیان داشت: ماندن در خانه نیازمند صبر و حوصله است، خصوصا در عید که مردم عادت به دید و بازدید دارند، اما خواهش ما از مردم این است که با صبر و حوصله و ماندن در منزل با ستاد پیشگیری همراهی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، خانواده را رکن اساسی در جامعه عنوان کرد و گفت: برخی از روابط خانواده ها در گذشته دچار ضعف هایی شده است و لذا این ماندن در منزل را می توان فرصت مناسبی برای بازخوانی روابط گذشته و تقویت روابط ضعیف شده دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha