چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 891467
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
نماز جمعه

حوزه/ رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان گفت: با تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته شهر سمنان نیز برگزار نمی شود.

حجت الاسلام محسن انصاری نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: بنا بر تصمیم‌گیری شورای تأمین استان سمنان و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، همچون 2 هفته گذشته، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته شهر سمنان در تاریخ یکم فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان، با اشاره به لزوم رعایت مسائل بهداشتی تصریح کرد: باید از حضور در تجمعات به‌منظور مقابله با فراگیر شدن بیماری کرونا پرهیز کرد و تا ثبیت شرایط در عدم شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه تجمعات میتواند به سلامت مردم آسیب بزند.

بر پایه این گزارش، تا روز گذشته شمار مبتلایان کرونا در استان سمنان از مرز ۵۰۰ نفر گذشت و ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha