جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-03-18_11-16-07.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان گفت: طلاب از تمام توان برای شکست این ویروس منحوس بهره گرفته و با تولید ماسک و توزیع آن بین همشهریان، گامی دیگر در عرصه خدمت رسانی و ایجاد آرامش در شهر برداشتند.

خانم شمسی طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با اشاره به وضع کنونی کشور و ابتلاء عده ای از هموطنان به بیماری کرونا، با ابراز همدردی با خانواده های داغدار، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای درگذشتگان رحمت واسعه و غفران الهی و برای بیماران شفای عاجل را خواستار شد.

وی با استناد به آیه قرآن «ان مع العسر یسرا»، بیان کرد: هر سختی، آسانی و گشایشی به همراه دارد و این روزهای تلخ با عنایات و الطاف حضرت حق و توجه ائمه اطهار(علیهم السلام) نیز سپری شده و آرامش به جامعه برمی گردد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، شیوع بیماری کرونا را از حکمت های الهی دانست و افزود: این حوادث و اتفاقات از حکمت های خداوند و وسیله ای برای امتحان ایمان، سنجش میزان صبر در برابر سختی ها و یاری رسانی به یکدیگر در مشکلات است.

طاهری با اشاره به فرا رسیدن سال نو و برای مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع آن، درخواست کرد تا دیدارها به بعد از شکست ویروس کرونا موکول شود.

وی به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری، توصیه کرد: مردم از تجمع در اماکن عمومی، فروشگاه ها و تفرجگاه ها پرهیز کرده و از مسافرت در ایام تعطیلات نوروزی خودداری کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان با اشاره به شعار «در خانه می مانیم»، اضافه کرد: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای بهره گیری از معنویت و ایجاد فضای معنوی و آرامش بخش در خانه است.

طاهری از فعالیت های مسئولان، جامعه پزشکی، پرستاران، شهرداری ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و جهادی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری جلوه های نوع دوستی، همدلی و همیاری را در جامعه به منصه ظهور کشاندند، تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: طلاب از تمام توان برای شکست این ویروس منحوس بهره گرفته و با تولید ماسک و توزیع آن بین همشهریان، گامی دیگر در عرصه خدمت رسانی و ایجاد آرامش در شهر برداشتند.

استاد حوزه خواهران با توجه به فرا رسیدن سال نو و وضعیت اقتصادی و بهداشتی، مبلغی را در قالب طرح معیشتی به طلاب، مبلغان و دانش آموختگان اختصاص داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha