پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصویری رپورٹ| ایرانی خواتین فری ماسک تیار کرنے میں مشغول

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری با اشاره به حرکت های خودجوش خواهران طلبه استان البرز برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: این حضور خودجوش و جهادی صحنه ای از وحدت و همدلی عموم مردم برای مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ناهید شکریان با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان البرز بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی آحاد جامعه و پرهیز از تردد و سفرهای غیر ضروری در این روزها تأکید کرد.

وی بیان کرد: مدرسه علمیه شهید مطهری کرج در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در جامعه در راستای  فعالیت در اردوهای جهادی، در کنار سایر اقشار و ادارات این استان، اقدام به تهیه و توزیع ماسک‌های پارچه ای کرده است.

مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری ادامه داد: این مدرسه علمیه با توجه به اهمیت ویروس کرونا در جامعه و سرعت انتقال و درگیری جمعیت قابل توجهی از مردم منطقه، تصمیم گرفت در راستای اقدامات پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا و جهت کمک به  هموطنان خود برای تهیه ماسک پارچه ای همکاری جهادی کند.

وی افزود: طلاب و مبلغین حوزه علمیه شهید مطهری در این ایام بحرانی مبارزه با بیماری کرونا، به صورت خودجوش و با روحیه جهادی شروع به فعالیت‌هایی مردمی از جمله دوختن و تهیه ماسک، پخش بروشورهای آموزشی مقابله با کرونا، تهیه و توزیع ارزاق ویژه نیازمندان و جمع آوری کمکهای مالی و غیر نقدی کردند.

خانم شکریان تصریح کرد: این روحیه جهادی نشات گرفته از همان ایمان قوی می باشد که در سبک زندگی طلبگی موج می زند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از خداوند منان خواستارم هر چه سریعتر این ویروس منحوس ریشه کن شود و مردم کشور بتوانند همچون قبل، در آسایش و آرامش روحی و روانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به زندگی خود ادامه دهند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha