پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هتک حرمت به حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ دردا که ایران تنها کشوری است که همزمان با حمله بیولوژیک و بیماری کرونا، گرفتار جنگ رسانه‌ای تمام عیار در تمام جهات اقتصادی، فرهنگی و در رأس آنها اعتقادات مذهبی شده، آن‌هم بدون هیچ تدبیری برای مقابله!

خبرگزاری حوزه | باز آتش به دل زخمی دریا افتاد ... بر باب الجنة آتش گشودند و حریم حرم اهل بیت(علیهم‌اسلام) را شکستند.   

 امام زمان(عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) : "قد آذانا جهلاء الشیعة و حمقائهم "

حقیقت عظیم وباطن انسانی دین پنهان نمی مانْد؛ اگر خوارج مدرن اندیشه‌های مترقی شیعه را به لجن نمی کشیدند!

جماعت جاهل یا همان شیعه انگلیسی، یک مشت مقدس نمایِ مرتجع و خط گرفته از فرقه‌ی انحرافی شیرازی‌ها، به بهانه‌ی بسته شدن در حرم‌های مطهر در قم و مشهد، که درشرایط اضطراری برای امنیت جان مردم و با موافقت تمام مراجع عظام تقلید و بزرگان همراه بود؛ به حرم‌ها حمله می‌کنند و با شکستن درها و آسیب رساندن به نیروهای محافظ به حرم وارد می‌شوند!

البته هر انسان آگاهی می‌داند که حساب این جماعت مزدور و منحرف از مردم مؤمن و متمدن شیعه‌ در قم و مشهد جداست و هر ‌قدر هم رسانه های معاند (با همراهی روغنفکران غربزده داخلی و اربابانشان)   بخواهند این دو را به هم پیوند دهند، جوانان مؤمن و مدافعان راستین دین بیدارند و اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

امروز، مؤمنین واقعی و شیعیان راستین اهل بیت(علیهم السلام)، همان‌هایی هستند که از هر کاری برای کمک به رفع این بیماری منحوس کوتاهی نمی‌کنند، از حضور و خدمت در بیمارستان‌ها، تا تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و ملزومات بهداشتی و ضد عفونی شهرها و روستاها و ...

دردا که ایران تنها کشوری است که همزمان با حمله بیولوژیک و بیماری کرونا، گرفتار جنگ رسانه‌ای تمام عیار در تمام جهات اقتصادی، فرهنگی و در رأس آنها اعتقادات مذهبی شده، آن‌هم بدون هیچ تدبیری برای مقابله!

مصطفی محجوب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha