جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ضدعفونی کردن معابر

حوزه/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر گفت: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید امیر سامع امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با اشاره به شستشو و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، اظهار داشت: شستشوی کف معابر و شستشوی فضای تا ارتفاع دو الی سه متر دو موضوع مهمی هستند که باید به آن توجه داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: ماشین‌هایی که کف معابر را می‌شویند باید به سمت پایین جت شوند و ماشین‌هایی که ارتفاع دو الی سه متری را شستشو می‌کنند باید حالت اسپری داشته باشد؛ ماشین‌های ارتش و سپاه برای جت به سمت پایین مجهزتر هستند.

سامع با اشاره به تعریف دو گروه کاری برای ضدعفونی و شستشوی معابر، ادامه داد: شهرداری دارای ۵۰ خودروی مکانیزه است، علاوه بر این ۲۰ خودرو متعلق به سپاه و ده خودرو هم برای جهاد کشاورزی و آبفا هستند که کار شستشو و گندزدایی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر، ابراز کرد: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند، همچنین ۶۰ اکیپ نیز در محلات حساس در حال فعالیت‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تأکید کرد: روز گذشته حدود ۱۲ خودرو شهرداری را به سمت اسپری کردن مجهز کردیم، همچنین در شهر ۲۶ جدول شوی داریم که کار شستشوی معابر را انجام می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha